جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ساخت و تدوین تیزر تبلیغاتی به صورت حرفه ای

مدت‌ هاست که تیزر به عنوان یک رسانه بازاریابی مدرن و کاربردی مطرح می ‌شود. در واقع باید گفت، کسب و کارهایی که از ویدیو به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده نمی کنند، از رقبای خود عقب خواهند ماند. با این وجود، اگر برای ساخت و تدوین تیزر، مهارت کافی ندارید، همکاری با یک تیم قوی می تواند به شما برای دیده شدن برند و کسب و کارتان کمک کند.

تاثیر ویدیو و تیزر بر کسب و کارها

تاثیر ویدیو و تیزر بر کسب و کارها

اهمیت ساخت و تدوین تیزر تبلیغاتی

ویدئو ابزار قدرتمندی است که از طریق آن می ‌توانید داستان خود را به اشتراک بگذارید و مخاطبان را به سمت احساس، تفکر و رفتار خود به شیوه ‌ای خاص سوق دهید. وقتی ساخت و تدوین تیزر به خوبی انجام شود، بدون توجه به نوع کسب و کار یا صنعت شما، می ‌تواند یکی از قوی ‌ترین ابزارهای دیده شدن شغل و برندتان تبدیل شود.

بر همین اساس، تیم ساخت و تدوین تیزر عصری نو، فیلم هایی با کیفیت بالا برای اهداف آموزشی، تحقیقاتی و تبلیغاتی تولید می کند. ما همچنین پادکست های صوتی و موارد دیگر را برای مشتریان تولید می کنیم. هر پروژه برای تیم ما منحصر به‌ فرد است و به همین دلیل بوده که ما با مشتریان خود همکاری می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که ویدیوهای آن ‌ها دقیقاً به موقع و با بودجه مدنظرشان تحویل داده می ‌شوند.

شناختن برند با ساخت تیزرهای جذاب

شناختن برند با ساخت تیزرهای جذاب

قیمت ساخت تیزر به چه عواملی بستگی دارد؟

نام تجاری شما داستان منحصر به فردی برای گفتن دارد که شما را از رقبایتان متمایز کرده و برند قدرتمندی را ایجاد می کند. ویدیو یکی از بهترین راه‌ ها برای به اشتراک گذاشتن داستان برند شما است و در عین حال بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی ‌تری در وب‌ سایتتان نگه می‌ دارد و آن ها را جذب می‌ کند. ویدیوی باکیفیت و استراتژی بازاریابی ویدیویی قوی می ‌تواند مشتریان جدیدی را به همراه داشته باشد و مشتریان فعلی را حفظ کند.

هزینه ساخت ویدیوی تبلیغاتی معمولاً به مجموعه ای از عوامل مختلف بستگی دارد و بسته به انتخاب شما، ممکن است دستخوش تغییرات اساسی شود. اگر می خواهید ویدیویتان هم دارای کیفیت خوب و هم مقرون به صرفه باشد، باید عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساخت و تدوین تیزر را در نظر بگیرید. عواملی که بیشترین تأثیر را بر قیمت تولید ویدیوی شما دارد:

  • پیچیدگی کلی ویدیوی تبلیغاتی و نوع آن
  • زمان ویدیو
  • زمان صرف شده برای ایجاد، تدوین و انتشار
  • نوع تیمی که برای ساخت ویدیو همکاری می کنید
  • تجهیزات لازم
  • موقعیت مکانی و حمل و نقل
طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی

طراحی انواع تیزرهای تبلیغاتی

معرفی بهترین شرکت تولید انواع تیزر

در مجموعه عصری نو، ما به خود می بالیم که بر هنر تولید ویدیو تسلط داریم. ما کاملاً معتقدیم که ساخت و تدوین تیزر ابزار قدرتمندی است که می ‌تواند باعث رشد هر کسب و کاری شود. ماموریت ما این است که از طریق تولید تیزرهای ماهرانه به شرکت ها کمک کنیم تا به درآمد بیشتری برسند. تیم حرفه ‌ای ما از فناوری‌ های پیشرفته و تکنیک‌ های نوآورانه برای ایجاد تیزرهایی جذاب، آموزنده و مؤثر استفاده می کند.

با سال ها تجربه در فضای تولید رسانه، ما با طیف متنوعی از مشتریان از شرکت‌ های بزرگ گرفته تا استارت‌ آپ‌ ها کار کرده‌ ایم و به آن ها کمک کرده‌ ایم تا از طریق قدرت ویدئو و تیزر به اهداف خود برسند. مجموعه ما شامل طیف گسترده ای از انواع تیزر تبلیغاتی، از جمله تبلیغات تلویزیونی، ویدئوهای شرکتی، رسانه های اجتماعی و غیره را ارائه می دهد.

استفاده از نرم افزارهای گوناگون برای ساخت و تدوین تیزر

استفاده از نرم افزارهای گوناگون برای ساخت و تدوین تیزر

در عصری نو، ما درک می کنیم که هر کسب و کاری منحصر به فرد است و مجموعه ای از چالش ها و مشکلات خود را دارد. به همین دلیل است که ما برای هر پروژه ای که انجام می دهیم یک رویکرد شخصی سازی شده داریم. ما از نزدیک با مشتریان خود کار می کنیم تا اهداف، مخاطبان هدف و پیام های آنها را درک کنیم و سپس خدمات خود را متناسب با نیازهای آن ها تنظیم کنیم. ما همچنین می‌ توانیم ویدیوهای کوتاه ‌تر و جذاب ‌تری را برای استفاده در رسانه‌ های اجتماعی یا به‌ عنوان ویدیوهای تیزر در اختیار شما قرار دهیم.