جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

 منظور از خوانایی و روان بودن متن و… چیه؟

تیم تحریریه عصرینو
۰۹ خرداد ۱۴۰۲

ایرادات با هایلایت قرمز مشخص شده و توضیحات با هایلایت آبی

فتوشاپ پوست چیست؟

فتوشاپ پوست روشی برای پاکسازی و لایه برداری است. این روش به عنوان یکی از مدرن ترین و بی خطر ترین روش های پاکسازی پوست معرفی می شود.

 روش فتوشاپ پوست که به اصطلاح روش (gp) شناخته شده است یکی از غیر تهاجمی ترین روش های پاکسازی شناخته محسوب  می شود. یا شناخته می شود یا محسوب می شود الان کدومش؟ در این روش متخصصین تنها با ماساژ دادن سطح پوست به پاکسازی روزنه های پوستی اقدام می کنند. چرا جمله بندی رو سخت میکنید؟ پاکسازی روزنه های پوستی را انجام می دهند.

لایه برداری عمیق و پاکسازی مناسب در این روش منحصر به فرد می تواند موجب افزایش شادابی و طراوت پوست شود. کیلینیک دیناز در ادامه مطالب به معرفی بیشتر این روش پاکسازی منحصر به فرد می پردازد. تکرار!!!

کاربردهای لایه برداری جی پی

همانطور که اشاره شد، اصلی ترین مزیت و کاربرد اساسی روش (gp) پاکسازی و لایه برداری پوست است. در طول روز پوست صورت با بسیاری از عوامل آلودگی کننده همچون گوشی یا لوازم آرایشی در تماس خواهد بود. آلودگی کننده واقعا؟؟؟ آلوده کننده

 در طولانی مدت عدم پاکسازی و ماندگاری این آلودگی ها موجب تیره شدن، چروک شدن یا بروز آکنه می شود. بنابراین ضروری است برای حفظ سلامت پوست خود از نوین ترین روش پاکسازی استفاده نمایید. در ادامه مطالب به سایر مزایا بهره مندی از این روش پاکسازی اشاره شده است. بالا یکبار گفتید درادامه مطلب قصد دارید چیا بگید چرا دوباره اینجا میارید در ادامه می خواهید به چی اشاره کنید؟ اضافه گویی نکنید راحت بنویسید سایز مزایای این روش پاکسازی عبارتند از:

توی دنیای طراحی امروز، کاربر میخاد هرچه سریعتر به جواب برسه و حوصله خوندن مطالب اضافه و غیر جذاب رو نداره

  • بهبود اسکار و جای جوش
  • کاهش ترک های پوستی و سلولیت ها
  • بهبود وضعیت روزنه های باز پوست
  • رفع جوش های سر سیاه و آکنه ها
  • از بین بردن تیرگی نواحی حساس
  • جوان سازی پوست و افزایش کلاژن سازی
  • بهبود خون رسانی و اکسیژن رسانی به پوست

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای استفاده از جی پی هستند؟

بسیاری از افراد تمایل به پاکسازی پوست خود در کمترین زمان ممکن دارند. بنابراین چنین افرادی تمایل زیادی به بهره مندی از سایر روش های پاکسازی و لایه برداری در طولانی مدت نخواهند داشت.

 همچنین در مقابل افرادی هستند که به پودر اکسید آلمینیوم حساسیت دارند و می بایست از روش های پاکسازی فاقد این پودر بهره مند شوند. استفاده کنند بهتر و صریح تر و ساده تر نیست؟ این دسته از افراد مذکور یه متن ساده برای خانم ها مینویسید از کلمات سخت استفاده نکنید مناسب ترین گزینه ها برای بهره مند شدن از این روش پاکسازی خواهند بود. تکرار کلمات!

باید در نظر داشت که با توجه به عدم محدودیت بسیار و حساس بیشتر افراد توانایی بهره مندی از این روش لایه برداری را خواهند داشت. منظورتون از محدودیت بسیار و حساس چیه؟ لازم ذکر است که با مراجعه به پزشک متخصص بهترین و مناسب ترین روش درمان تجویز خواهد شد.

تفاوت دستگاه میکرودرم ابریژن و فتوشاپ پوست صورت چیست؟

دستگاه (gp) یا همان فتوشاپ پوست از جدید ترین دستگاه های پیشرفته میکرودرم ابریژن محسوب می شود. با این حال می بایست در نظر داشت که  کلمات ساده و روان استفاده بشه دستگاه (gp) با دستگاه های میکرودرم دارای تفاوت اساسی است.

اساسی ترین تمایز این دو محصول منحصر به فرد در کارکرد آن ها خواهد بود. دستگاه های میکرودرم با لایه برداری سطحی پوست، به حذف لایه های مرده و آلوده اقدام خواهند کرد. به همین علت برای اثر بخشی بیشتر ضرورت دارد تعداد جلسات بیشتری برای اجرا این روش پاکسازی در نظر گرفت. نه زمان فعل میخونه نه نوشته ساده و روونه! در مقابل دستگاه (gp) با کاربردی مشابه، قابلیت پاکسازی عمیق تر روزنه های پوستی را دارد.

دستگاه های (gp) بر خلاف دستگاه های میکرودرم دارای سطحی سنباده ای نخواهند بود؛ بلکه از دو قطعه مجزا دستی و مکانیکی تشکیل می شوند. دستگاه های فتوشاپ ضربان دار هستند و برای ماساژ دادن پوست مورد استفاده قرار می گیرند. این در صورتی است که در دستگاه های میکرودرم یک لایه از پوست جدا خواهد شد. یهو چیشد؟ دستگاه رو توضیح میدادید از اجزا و… چطوری رسید به نحوه کار کردش؟

نحوه عملکرد جی پی (gp) چگونه است؟

در مطالب فوق اشاره شد نه اشاره نشد! شما فقط گفتید که دستگاه میکرودرم لایه ای از پوست رو جدا میکنه! که دستگاه های (gp) هیچ قسمتی از پوست را جدا نخواهند کرد؛ بلکه با اجرا روشی غیر تهاجمی پوست را تحریک به افزایش ترشح کلاژن می کند. مگه به دستگاه های جی پی اشاره نمیکنه که جمع هست؟ چرا فعل مفرد؟

این دستگاه اولین بار توسط متخصص های ایتالیایی طراحی و به بازار عرضه شد. با توجه به عملکرد سریع، مطلوب و بی ضرری که دارد مورد استقبال بسیاری از افراد در جهان قرار گرفت.

تعبیه جایگاه های نگهداری یا هند پیس های متفاوت بر روی این دستگاه ها موجب شده است که قابلیت استفاده برای هر قسمت بدن را داشته باشند. تمامی ساختار این سازه ها به گونه ای طراحی شده است که قابلیت استفاده برای هر بخش و پوشش دهی آن ها را داشته باشد.

 به همین علت با ماساژ دادن پوست توسط این دستگاه می توان از تغییرات شایسته ای بر روی سطح پوست برخوردار شد. البته قابل ذکر است که با تماس دستگاه بر روی سطح پوست، قابلیت نفوذ بر لایه های زیرین فراهم خواهد شد.

 پس از اعمال نفوذ دستگاه سلوله های زیر پوست را تحریک به کلاژن سازی بیشتر خواهد کرد. در نتیجه این فرآیند اینجا نیاز به ویرگول هست از علائم نگارشی به درستی استفاده کنید تا مطلب خواناتر باشه خون رسانی به پوست افزایش یافته و موجب جوان سازی آن می شود.

مزایا و عوارض فتوشاپ پوست چیست؟

اصلی ترین مزیت بهره مندی از این روش پاکسازی پوست، عدم مواجه با عوارض منفی یا معایب خاصی خواهد بود. همانطور که اشاره شد، این روش تنها با مالش دادن سطح پوست به عمیق ترین لایه ها نفوذ می کند و هیچ ضررز در آن به پوست صورت وارد نمی شود. در ادامه مطالب به مزیت های منحصر به فرد این روش نوین پاکسازی اشاره خواهیم کرد. دیگ ناگفته پیداست!

  • قابلیت استفاده برای هر نقطه ای از بدن
  • اجرا به صورت ایمن و غیر تهاجمی
  • از بین برنده لکه ها و ترک های پوستی
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • مناسب برای بهبود وضعیت پوست زیر چشم
  • عدم نیاز به بیهوشی یا تزریق لیدوکائین
  • اجرا روش درمانی بدون هیچ درد یا خون ریزی

مراقبت های قبل و بعد از لایه برداری با فتوشاپ پوست

با این که این روش کاربردی بدون هیچ گونه عوارضی اجرا می شود، می بایست برای اثر بخشی بیشتر این روش اقداماتی را انجام داد. در ادامه مطالب به برخی از ضروری ترین اقدامات قبل و بعد انجام پاکسازی (gp) اشاره شده است. چی بگم دیگ؟ واقعا این اضافه گویی ها برای چنین محتوایی نیازه؟

  • عدم مصرف لیف کشیدن صورت بعد و قبل از انجام پاکسازی یعنی چی واقعا؟
  • نگهداشتن رطوبت پوست تا پس 24 ساعت بعد از انجام لایه بردااری
  • مطلع کردن دکتر از حساسیت پوستی (در صورت سابقه داشتن)
  • استفاده مکرر از کرم ضد آفتاب
  • عدم حضور پیدا کردن در معرض آفتاب بهتر نیست به شکل دیگری نوشته بشه؟
  • پرهیز از اصلاح کردت صورت

برای پاکسازی صورت با فتوشاپ پوست به کجا باید مراجعه کرد؟

بسیاری از سالن های زیبایی ادعا بر انجام لایه برداری پوست با دستگاه (gp) دارند، در صورتی که احتمال می رود فرد متخصصی در محل حضور نداشته باشد. با توجه به حساسیت و اهمیت انجام اقدامات پوستی، توصیه می شود به کلینیک های تخصصی زیبایی مراجعه نمایید. در کلینیک های تخصصی قبل از انجام هر نوع اقدامی، پزشک با بررسی و معاینه به انتخاب روش درمان اقدام خواهد کرد.

با مراجعه به کلینیک ها، زیر نظر پزشک متخصص می توان به تمامی خدمات زیبایی و مرتبط با آن دسترسی پیدا کرد.

هزینه فتوشاپ صورت

تعیین قیمت و هزینه انجام فتوشاپ صورت وابسته به عوامل متعددی انجام می شود. با این حال می بایست اشاره کرد که انجام کلیه خدماتی زیبایی مرتبط با پوست دارای قیمت ثابتی نخواهند بود. واقعا تکلیفتون با متن و مخاطب و خودتون روشنه؟ چندچندید؟

 در واقع می توان گفت: وابسته به تعداد جلسات درمانی، ناحیه مورد درمان یا اصلاح و میزان عدم سلامت پوست هزینه انجام لایه برداری مذکور افزایش خواهد یافت.

 به همین علت ضرورت دارد قبل از انجام لایه برداری پوست و اجرا کامل جلسات مورد نیاز به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

مطالب مرتبط

می توانیم از تعداد کلمات خواسته شده، کمتر بنویسیم؟

خیر، محتوا مفید مقاله باید برابر یا بیشتر از تعداد کلمات خواسته شده باشد. کلمات جدول جز تعداد ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۲ خرداد ۱۴۰۲

چرا نباید از تصاویر با پس زمینه شطرنجی استفاده کنیم؟

 برای محتوا ها به هیچ عنوان از تصاویری با پس زمینه شطرنجی استفاده نکنید. چرا که پس ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۸ خرداد ۱۴۰۲

اطلاعات جدول شناسه رو از کجا باید پر کنیم؟

اطلاعات جدول شناسه رو متناسب با محتوایی که مینویسید باید پر کنید. کلمه کلیدی در اختیار شما قرار ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۲ خرداد ۱۴۰۲