جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

یادگیری طراحی سایت از صفر تا آخر!

تیم تحریریه عصرینو
۱۹ مرداد ۱۴۰۲
مسیر یادگیری طراحی سایت

یکی از ملزومات هر کسب و کار­ آنلاینی، داشتن یک وب سایت حرفه ای است. به همین منظور طراحی سایت به یکی از اصلی ترین مهارت هایی تبدیل شده که یادگیری آن می تواند هم به صاحبان کسب و کارهای آنلاین کمک کند تا در بستر وب فعالیت بیشتری داشته باشند، هم می تواند به یک مهارت پولساز برای توسعه دهنده هایی تبدیل شود که میخواهند در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنند.

این مطلب آماده شده است تا به شما در یادگیری یک مهارت پولساز که می تواند یک روش برای توسعه کسب و کار آنلاین شما باشد کمک کند.

شروع مسیر طراحی سایت

قدم اول در تمام مسیرهایی که منجر به یادگیری یک مهارت یا حرفه می شود، این است که شما هدف مشخص و برنامه ریزی دقیق داشته باشید. حوزه طراحی سایت می تواند بخش های مختلفی داشته باشد که انتخاب یک مسیر مشخص می تواند به حرفه ای تر عمل کردن شما کمک بیشتری کند. پس اولین قدم برای شما این است که دقیقا بدانید در دنیای طراحی‌ وب‌ سایت‌، می خواهید چه نقشی داشته باشید.

بیشتر بدانید: برای ورود و آموزش طراحی سایت به صورت حرفه ای چه کنیم؟

برای طراحی سایت چی یاد بگیریم؟

اول از هر چیز باید بدانید سایتی که قصد طراحی آن را دارید چه موضوعی دارد. در واقع وب سایت هایی که صرفاً قصد معرفی خدمات یا محصولات خاصی را دارند معمولاً محتوا محور بوده و نیاز به برنامه نویسی پیچیده­ای در آن ها وجود ندارد. در این موارد شما می توانید حتی با یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس به راحتی به قرار دادن محتوای مدنظر خود در وب سایت بپردازید و تنها به نمایه یا قالب وب سایت جهت انجام طراحی تمرکز داشته باشید.

طراحی قالب وردپرس

طراحی قالب وردپرس

برای این منظور شما لازم است که به زبان های برنامه نویسی و نشانه گذاری مربوط به طراحی سایت مسلط باشید. به این ترتیب یادگیری زبان نشانه گذاری html و همچنین زبان های css و javascript برای شما امری ضروری محسوب می شود.

یادگیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم از ضروریات بعدی است. این سیستم به شما این امکان را می دهد که بتوانید مطالب و محتوای تولید شده خود را دسته بندی کرده و بصورت منظم در وب سایت به حالت انتشار در بیاورید.

بیشتر بدانید: طراحی سایت به همراه آموزش صفر تا صد آن

با طراحی قالب وردپرس شروع کن!

در رابطه با طراحی قالب وردپرس حالت های مختلفی وجود دارد. اولین حالت زمانی است که بخواهید طراحی قالب سایت بصورت دست اول و توسط خودتان انجام شود.

دومین حالت زمانی است که بخواهید از قالب های آماده وردپرس که قابلیت شخصی سازی بالایی هم دارند استفاده کنید. این قالب ها این امکان را می دهند که بتوانید نوار ها، هدرها، فوتر ها و صفحات مختلف را بصورت کاملا دقیق و با جزئیات بالا شخصی سازی کنید به گونه ای که قالب شما ممکن است کاملا متفاوت با قالب سایت دیگری که از همان قالب استفاده کرده است باشد. این قابلیت شخصی سازی برای کسانی که دانش برنامه نویسی کافی ندارند یکی  از بهترین امکانات مرتبط با طراحی‌سایت وردپرسی محسوب می شود.

درآمد طراح سایت

درآمد طراح سایت

اما شما می توانید از طریق کد نویسی و استفاده از زبان های برنامه نویسی و نشانه گذاری که در بالا به آن ها اشاره کردیم، به طراحی و راه اندازی سایت خودتان بپردازید. البته برای طراحی سایت­ های وردپرسی لازم است در قسمت نشانه گذاری از تگ های وردپرس استفاده کنید تا قالب شما هماهنگی کاملی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس داشته باشد.

بیشتر بدانید: درمورد مزایا و جزئیات طراحی سایت وردپرسی چه میدانید؟

درآمد تا بی نهایت

همیشه این صاحبان کسب و کارهای آنلاین نیستند که به دنبال راه اندازی سایت هستند، بلکه امروزه متخصصان این حوزه که عموماً در زمینه های برنامه نویسی وب مشغول به کار هستند، طراحی سایت اولین و اصلی ترین قدم آن­ها برای شروع یادگیری برنامه نویسی وب محسوب می­شود. بنابر این نباید فراموش کنیم که درآمد این کار برای این دسته از افراد بسته به تخصصی که دارند می تواند تا بی نهایت متغیر باشد.

یادگیری زبان های مختلف برنامه نویسی وب از زبان نشانه گذاری html گرفته تا انجام برنامه نویسی تحت وب با javascript یا حتی طراحی سایت با پایتون یا php می تواند تاثیر بسیار خوبی در بالا بردن درآمد شما داشته باشد. شما همواره می توانید با یادگیری مهارت های بیشتر و کسب دانش بالاتر در این زمینه، رشد بیشتر درآمدی و ارتقاء شغلی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

مطالب مرتبط

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک چیست؟

اگر در زمینه طراحی سایت و یا استفاده از وبسایت‌های مختلف تجربه داشته باشید حتما تا به ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۱ فروردین ۱۴۰۰
تکنیک های تولید محتوا

آشنایی با تکنیک های تولید محتوا برای داشتن محتوایی عالی

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید. و برای ارتقای کسب و کار خود، روی به دنیای ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۹ اسفند ۱۴۰۰
خدمات پشتیبانی سایت وردپرس

خدمات پشتیبانی سایت وردپرس شامل چه پلن‌هایی است؟

هم‌اکنون تعداد زیادی سایت وردپرس برای کسب‌و‌کار‌های مختلف موجود می‌باشد. بنابراین این مشاغل به دنبال پشتیبانی حرفه ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۴ اسفند ۱۳۹۹